Tuesday, May 3, 2011

untuk 27 hari lagi....

erm..
bunyi macam countdown kan..
but.yes.its true.
ngan takde sape kat rumah skrg ni.
mmg naik gile tak tau nak buat apa..
balik2 tgk tv,makan,online 24/7..
mak aih...

citer kat tv pn cam bosan jek.
nak tdo pun bosan jgk.
nak habiskan baca novel..
mood tak datang lagi..
aisyhhh...
walhal novel "september yang pertama" tu best la..
aku da habiskan beberapa chapter.


tapi,cuti ni actually best la jugak
cuz...banyak cerita2 yg tak dapek nak follow b4
dapatlah di follow.
cam smlm,tgk citer JUVANA kat tv3.
best....ada zahiril adzim..lagi berkobar2 nak tgk..hihi
awan dania pn best.
diari af..ermm so-so je.
and tak lupa citer yg aku follow di pertengahan jalan "cinta antara kita"..
so far,cerita tu best...
pelakon-pelakon dia boleh tahan la berlakon..
aku suka jalan cerita drama bersiri tu.

today,
nak follow asmara 2 pulak..
hurmm...

btw,tadi sempat tgk wanita hari ini
tajuk quite best
pasal..blind date..
mmg tak dinafikan ada pro n cons blind date ni
terpulang pada masing2 la.
and aku pn pernah rasa.
tepuk dada tanya iman.

and smlm aku sempt la menerjah ke beberapa blog.
guess what..some of them,meet their soulmate in blog.
masya-Allah..
tu la sapa kata cyber love ni xkuat penangannya
kalau dah sampai kahwin tu makna nya tak salah kan.
tapi pandai-pandai la teman-teman..
ajal,maut,jodoh di tangan Allah
kita ni as a human being..berusaha untuk menjadi yg terbaik dan mencari yang terbaik.
memperbaiki kekurangan diri..
ok lah,banyak pulak membebel hari ni..

nak find something kat dapur or else masak jer..
huhuhu
tata everyone :)

No comments:

Post a Comment