Monday, May 2, 2011

Pesta Buku Antarabangsa.

KLIBF this year meriah,..
and seperti biasa ramai orang.
1st pergi pun 28/4 dengan adik
then semalam dengan niesa around 6 lebih sampai PWTC...
tengok2 buku..
belek2 sinopsis novel..
so far, banyak buku2 yg best.
bagus sgtla buat time2 mcm ni..
atleast,penuh ilmu didada time cuti2 ni..ngeeee..

nak jadikan cerita,semalam after balik dr pesta buku
nak menghantar niesa balik
then,after dah beli apa yang patut kat KLIBF tu,kami pun menuju ke bus station seberang jalan
tengah hujan renyai-renyai..
tiba-tiba....
jeng jeng jeng.......



ada la sebuah kereta ni laju yg amat...
aku rasa,kalau aku xsempat nak pegang tangan dia...memang kat spital la dia skrg.tapi..xboleh salahkan kereta tu jugak.sebab jalan tu ada 2 lane..and mula-mula kami dihalang dengan lori..of course kereta lane belah sana tak perasan.tapi,kut ye nak drift pun agak2 la pakcik...hujan kot..what do u expect.


nak kejar apa sgt pun.nyawa anak org melayang..


pakcik boley bayar??...iskkkk...





lepas tu, aku pun menghantar lah dia sampai 9:15mlm..tapi,xlama la..risau dah lewat ..aku pun balik rumah..risau lg satu,parking area tu cam suram je..seb bek ada gak org kat parking area tu,berderau darah aku..tatau asal semenjak dua menjak ni rasa insecure


aku pulak duk ter pk scene seram dalammovie "penunggu istana" tu..ishhyyyyyy....


nanti I story morry sal movie tu ...aku pelik ada org cakap citer tu xseram..


aku tengok...sampai la ni aku nak tidoq,aku teringat.


SO...


moral of the post kali ni,berhati-hati di jalan raya..


and kuatkan semangat....kuikuikui..

























No comments:

Post a Comment