Sunday, May 8, 2011

Life must goes on..



Aku masih ingat bait bait kata
teman teman buat aku
"AA yang saya kenal kuat dan tabah"
"aku tak tahu nak cakap camner,cuma sedih tgk life kau".

"kakak seorang yang kuat semangat"
.
"Realiti tu memang sakit"..
kata kata ini buat aku sedar
betapa bermakna insan insan sekeliling aku
yang kadang kadang aku tak sedar dengan kehadiran mereka.

kadang kadang aku tak sanggup nak hadap life ni
tak sanggup nak hadap
manusia yang bermuka muka
manusia yang menipu
manusia yang menikam belakang
manusia yang tak faham bahasa

Tapi tanpa mereka aku tak sampai ke tahap ini
aku tak mungkin mampu berdiri seperti hari ini

Terima kasih Ya Rabb
hari ini kau berikan aku sebuah pengajaran
pengajaran yang bererti dalam diari hidup
seorang hamba.

Andai aku jatuh lagi
aku harus bangun
kalau aku terpesong
aku harus bangkit mara ke depan

buat mereka yang pernah berada di dalam diari hidupku
terima kasih
kerna mewarnai hidup aku
aku hargai kalian
mungkin kenangan banyak mengajar aku
terima kasih

2 comments:

  1. Akak yang semakin cantik! oh! Rindu Akmar lah!

    ReplyDelete
  2. saya pun rindu kamu wahai farhana lawa...
    dah habis intern belum??
    bila nak berjimba-jimba ni...

    ReplyDelete