Thursday, August 19, 2010

Amarah.

Assalamualaikum.

Belum sempat nak ku hela kan nafas yang panjang,
ada sahaja panggilan
kutukan
umpatan yang singgah di telinga.
Ya,aku mungkin tidak sedar
dan buat tak tahu itu semua

Tapi,as a normal person
aku pun ada hati
ada perasaan.
mind your own words,adik.
please respect me,Like I respect you before.

Aku dari xnak marah
kau memang buat aku nak marah
dari aku elok2
kau buat tahap kemarahan aku dalam tahap yang kritikal

Kalau dulu aku mmg la senyap
aku buat bodoh jer dengan kau
sekarang
kau terima lah balik

Aku tak pandai mana pn weh
aku ni skema la
anak mak
cengeng..
tapi,tak pandai aku pun
skema aku pn
aku ni anak mak pn
aku ni cengeng pn..

kau ada ke macam aku ada..
nak aku senaraikan semua apa yg kau takda macam aku ada?
tak larat pulak kau nak baca nanti.

So,for those yg terkena api kemarahan aku tu
harap maaf ya
bukan niat dihati ingin melempiaskan kemarahan pada kalian
tapi, mereka seakan tegar dengan ego mereka.

Bak kata hati aku sendiri.
"Akmar,biarkan...budak2 lagi Akmar"..kau pun pernah jadi macam mereka"
aku mcm mereka????
oh nooooooooooooooo...
jauh panggang dari api..
harapan aku hanya...
kamu semua berubah..
sementara peluang masih di depan mata.
itu sahaja yg aku pinta. :(

No comments:

Post a Comment