Thursday, June 3, 2010

Contest utk yg PHOTOGENICS.

Contest yang saya jumpai from blog cik yeyen. agak menarik minat saya.Belum cuba,belum tahu kan? so,saya nak describe kan sediki ttg pic yg saya rasekan photogenic ni..photogenic bukan photogedix eyh..hik3





pic neh,saya snap before kelas bermula..xsilap kelas intro to business with Miss Su.
sempat lagi kan??huhu..time2 xde classmates lah br boley sakan snap pictures ala2 photogenic ni..
kalau x,memang xdela kan...huhuhuhu

Then,perkara yang paling saya minat ttg pic ni adalah part senyuman saya.
bukan apa..
dulu saya susah sangat nk senyum tau!!~
org label saya as a fierce person masa zaman sekolah.
duhhh~~
but,now..saya dah berani utk memberi senyumann..
:) :)
senyum tu kan sedekah.
then,saya suka pipi saya yg ala2 chubby tuh.(memang pown!~)
one thing,muka saya cepat reddish during afternoon.
then,bila dah sampai kat destinasi yg dituju.
xpayah saya susah payah nak pakai blusher ke ape ke.
(jimat duit disitu!ahaks)~

enuff,akmar..enuff..huhu..

okaylah..now,saya nak tag org2 yg patot join contest ni:-

1)Amirah Azmy
2)A.A
3)Syamimy Marizd
4)Intan Nurul Fateha
5)Zack Zukhairi

No comments:

Post a Comment