Sunday, March 14, 2010

dunia baru.hari baru.muka baru.


Bismillahhirrahmanirrahim... assalamualaikum w.b.t....
Lama giler ak xpost entry kat blogspot nie..xtau la ngape.. bosan kot..xtau nak criter aper..ok la,back to the title..now,ak pun telah transform diri ak untuk beberapa hal esp: study..now on,ak dah xstudy di UIA..coz ak da xleh nak catch up with my studies,n parents suggest amek course yg boleh dibawa dr membebankan diri nak buat course undang2 kesayangan aku tuh. btw,ak skrg telah study kat kolej UNIKOP,KL dalam jurusan DIPLOMA IN OFFICE MANAGEMENT.Basically,course ni under Uitm..college ak in association with Uitm.and totally im Uitm students,ppl!!~ uni yg ak xsuka suatu masa dulu.n allah has pay back to me..ak kena study disitu.It tooks 3years to finish up my studies..n now on i'm on 1st semester..another 2 1/2 to complete my studies.Ya allah,permudahkanlah jalanku ini..aku akur dengan qada dan qadarmu,Ya Allah..Jika dulu ak berkeras hati dengan kehendakku..kini,aku akur Ya Allah.

Then,after habis study ak akan menyambung pengajian dalam Bachelor in Office System Management..then??kerja..still in planning what to do next..

And for those always beside me and always support me,million thanks to all of you..I'm really appreciate your kindly support,guys..and for those yg always critisize mine,thanks alot juga..Atleast,allah has stated my fate to be like this and i've got alot of hikmah from all of these.

to all of you..this is my college

sincerely,
Akmar Azami




No comments:

Post a Comment