Thursday, October 7, 2010

Mula kembali,akhirnya.

Salam buat semua.

Akhirnya,and at last i will says "Alhamdulillah"
for the new look of my blog.
lepas dah make up sana,godek sana,download itu ini.
Inilah yang terbaru sekali dari empunya blog ini.

Tiada apa yang ingin di ceritakan sepanjang minggu ni.
melainkan Ujian,Test dan Exam fever is AROUND D CORNER.
for those who seat for the final examination by next week onwards.
I wish to all of you,best of luck and All The Best.
Dont ever look back with whatever you did before
but just stay focus and perform well in your final exam paper.
From my part, I will do my very best and the rest is from my rizq..amin~~

Then, hopefully during this semester break empunya diri dapat menghabiskan dan melangsaikan cuti2 malaysia yang ada dengan masa berfaedah.
Insya-Allah rancang untuk mencari kerja..if ada masa dan kelapangan.
if not,i'll be accessible at my home sweet home..
Of course bila dah cuti,adik2 yg lain pn turut cuti time2 akhir tahun ni.
and I hope that I can share this holiday break together with my family members.
esp: my sister yg always love and expert in cooking and baking.amir yang always not at home during holiday break(i'll make sure that my lil bro ni could spend hs time with us kali ni :( ..

Last but not least, terimalah yang terbaru dari queenamalandaz.blogspot.com.
selamat membaca luahan kata dan kisah dari tuan empunya blog :) :)
Sekian,terima kasih :)

2 comments: